Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Jeżeli dokonałeś zakupów w sklepie internetowym Biedronka jako Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta możesz odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówionych produktów lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie zamówionych produktów.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówionych produktów lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie zamówionych produktów.
Zwrot produktów powinien nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz produkty przed upływem terminu 14 dni.
Prześlij zwracane produkty na adres:
Sklep Internetowy Biedronka
Zwrot eCommerce / Food
Dolna 3
00-773 Warszawa
Jeżeli firma kurierska wymaga podania numeru telefonu możesz podać: (22) 205 34 55
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu produktów, w tym także koszty zwrotu produktów, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą. Koszt zwrotu takich produktów zależy od sposobu realizacji (m.in. wybranej firmy transportowej).
Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zwracany produkt powinien być kompletny. Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt składa się z kilku elementów, pamiętaj o spakowaniu ich wszystkich przed dokonaniem zwrotu.
Można dokonać zwrotu wszystkich produktów, z wyłączeniem m.in.:
Masz prawo dokonać reklamacji produktów niepełnowartościowych (wadliwych) zakupionych w sklepie internetowym Biedronka.
Problem |
Rekomendowany sposób złożenia reklamacji |
Mój produkt się zepsuł |
Dostarcz produkt do dowolnego sklepu Biedronka lub wyślij na wskazany poniżej adres* |
Nie było produktu w paczce |
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie pod nr telefonu: (22) 205 34 55 (opłata za połączenie według taryf operatorów), infolinia czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 8-22, niedziela 10-20. |
Dostarczono mi nieprawidłowy produkt |
|
Dostarczono mi uszkodzony produkt |
Reklamację najłatwiej złożysz zanosząc reklamowany produkt do dowolnego sklepu stacjonarnego Biedronka, gdzie osoba prowadząca zmianę przyjmie od Ciebie reklamację. Najlepiej, jeśli będziesz miał możliwość okazania tej osobie dowodu zakupu ze sklepu internetowego Biedronka.
Zobacz mapę sklepów BiedronkaJeśli nie chcesz udawać się do sklepu stacjonarnego Biedronki, tylko wolisz wysłać nam reklamowany produkt, to możesz to zrobić wysyłając produkt na adres:
Sklep Internetowy Biedronka
Zwrot eCommerce / Food
Dolna 3
00-773 Warszawa
Dołącz do przesyłki formularz zgłoszenia reklamacji, który znajdziesz poniżej lub oświadczenie na własnym arkuszu papieru.
Pobierz formularz reklamacjiStatus złożonej reklamacji możesz sprawdzić poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta Biedronki.
Masz prawo złożyć reklamację na kupione produkty w Sklepie Internetowym Biedronka w przypadku braku zgodności produktu z umową, jeżeli dokonałeś zakupów produktów jako Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta (na wszystkie zakupione produkty), na podstawie rękojmi (dotyczy Klientów nie będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na prawach konsumenta), lub na podstawie gwarancji (gdy zakupiony produkt posiada dokument gwarancyjny).
Przy składaniu reklamacji powinieneś wskazać:
Masz prawo złożyć reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową jeżeli brak zgodności produktu z umową istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Reklamacje na podstawie gwarancji możesz składać u gwaranta lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Biedronka lub w Sklepie Internetowym Biedronka, w terminie wskazanym w dokumencie gwarancyjnym.
W przypadku reklamowania towaru wadliwego na podstawie gwarancji to gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Karta gwarancyjna może być integralną częścią instrukcji obsługi lub oddzielnym dokumentem. Składając reklamację na podstawie dokumentu gwarancyjnego, należy dopełnić warunków w nim wymienionych.
Jeronimo Martins Polska S.A. wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów z konsumentami w zakresie reklamacji towarów niepełnowartościowych w trybie przewidzianym w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. W razie zaistnienia sporu wynikającego z niniejszej reklamacji lub pozostającego w związku z nią, konsument może skierować wniosek o wszczęcie postępowania do Inspekcji Handlowej (http://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html), bądź wytoczyć powództwo przed właściwy sąd powszechny. Wszystkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu Internetowego Biedronka w Załączniku nr 1.