ZWROTY

Jeżeli dokonałeś zakupów w sklepie internetowym Biedronka jako Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta możesz odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówionych produktów lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie zamówionych produktów.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówionych produktów lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie zamówionych produktów.

Jak zwrócić produkt?

a) Prosimy o przesłanie na adres e-mail zakupy@biedronka.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy podając w nim następujące dane:
  • Imię i Nazwisko,
  • adres,
  • numer telefonu,
  • adres e-mail,
  • numer zamówienia,
  • nazwa zwracanego produktu/produktów i ilość zwracanych sztuk.
b) Możesz również dołączyć papierowe oświadczenie o odstąpieniu umowy do przesyłki. Zachęcamy do użycia poniższego wzoru lub stworzenia na jego podstawie odręcznego dokumentu.

Pobierz wzór oświadczenia

Nadaj przesyłkę

Zwrot produktów powinien nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz produkty przed upływem terminu 14 dni.

Prześlij zwracane produkty na adres:

Sklep Internetowy Biedronka
Zwrot eCommerce / Food
Dolna 3
00-773 Warszawa
Jeżeli firma kurierska wymaga podania numeru telefonu możesz podać: (22) 205 34 55

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu produktów, w tym także koszty zwrotu produktów, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą. Koszt zwrotu takich produktów zależy od sposobu realizacji (m.in. wybranej firmy transportowej).

Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zwracany produkt powinien być kompletny. Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt składa się z kilku elementów, pamiętaj o spakowaniu ich wszystkich przed dokonaniem zwrotu.

Można dokonać zwrotu wszystkich produktów, z wyłączeniem m.in.:

  • towarów ulegających szybkiemu zepsuciu, lub mających krótki termin przydatności do spożycia. W tym także produktów wymagających chłodniczych lub mroźniczych warunków przechowywania, owoców i warzyw oraz pieczywa;
  • towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
  • nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Co się dzieje po zwrocie?

  1. Weryfikacja przesyłki w Dziale Zwrotów sprawdzimy zgodność jej zawartości z otrzymanym Formularzem zwrotu. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na adres mailowy podany w zamówieniu.
  2. Zwrot środków – dokonamy zwrotu płatności otrzymanych od Ciebie, w tym kosztów dostarczenia produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie Formularza zwrotu. Mamy prawo do powstrzymania się od zwrotu płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania zwracanych przez Ciebie produktów lub dostarczenia przez Ciebie dowodu odesłania produktów, w zależności, od tego co nastąpi wcześniej.
  3. Korekta dokumentu zakupowego – na adres mailowy podany w zamówieniu otrzymasz skorygowaną fakturę.

REKLAMACJE

Masz prawo dokonać reklamacji produktów niepełnowartościowych (wadliwych) zakupionych w sklepie internetowym Biedronka.

JAK NAJŁATWIEJ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Problem

Rekomendowany sposób złożenia reklamacji

Mój produkt się zepsuł

Dostarcz produkt do dowolnego sklepu Biedronka lub wyślij na wskazany poniżej adres*

Nie było produktu w paczce

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta

- zakupy@biedronka.pl

- telefonicznie pod nr telefonu: (22) 205 34 55 (opłata za połączenie według taryf operatorów), infolinia czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 8-22, niedziela 10-20.

Dostarczono mi nieprawidłowy produkt

Dostarczono mi uszkodzony produkt

Reklamację najłatwiej złożysz zanosząc reklamowany produkt do dowolnego sklepu stacjonarnego Biedronka, gdzie osoba prowadząca zmianę przyjmie od Ciebie reklamację. Najlepiej, jeśli będziesz miał możliwość okazania tej osobie dowodu zakupu ze sklepu internetowego Biedronka.

Zobacz mapę sklepów Biedronka

Jeśli nie chcesz udawać się do sklepu stacjonarnego Biedronki, tylko wolisz wysłać nam reklamowany produkt, to możesz to zrobić wysyłając produkt na adres:

Sklep Internetowy Biedronka
Zwrot eCommerce / Food
Dolna 3
00-773 Warszawa

Dołącz do przesyłki formularz zgłoszenia reklamacji, który znajdziesz poniżej lub oświadczenie na własnym arkuszu papieru.

Pobierz formularz reklamacji

Status złożonej reklamacji możesz sprawdzić poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta Biedronki.

Masz prawo złożyć reklamację na kupione produkty w Sklepie Internetowym Biedronka w przypadku braku zgodności produktu z umową, jeżeli dokonałeś zakupów produktów jako Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta (na wszystkie zakupione produkty), na podstawie rękojmi (dotyczy Klientów nie będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na prawach konsumenta), lub na podstawie gwarancji (gdy zakupiony produkt posiada dokument gwarancyjny).

Przy składaniu reklamacji powinieneś wskazać:

  • podstawę reklamacji (brak zgodności produktu z umową/rękojmia/gwarancja),
  • imię i nazwisko, dane kontaktowe,
  • datę zakupu,
  • cenę zakupu,
  • nazwę produktu,
  • opis wady,
  • datę/czas ujawnienia wady,
  • swoje żądanie.

Masz prawo złożyć reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową jeżeli brak zgodności produktu z umową istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Reklamacje na podstawie gwarancji możesz składać u gwaranta lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Biedronka lub w Sklepie Internetowym Biedronka, w terminie wskazanym w dokumencie gwarancyjnym.

W przypadku reklamowania towaru wadliwego na podstawie gwarancji to gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Karta gwarancyjna może być integralną częścią instrukcji obsługi lub oddzielnym dokumentem. Składając reklamację na podstawie dokumentu gwarancyjnego, należy dopełnić warunków w nim wymienionych.