FAQ Pytania i odpowiedzi

Dostawa

Dostawa

  • Jakie są koszty dostawy?

    Możesz wybrać dowolny termin dostawy do 5 dni w przód (wliczając dzień złożenia zamówienia) w godzinach od 8:00 do 22:00.

    Wartość koszyka Dostawa dziś Dostawa następnego dnia
    249 – 349,99 zł 19,99 zł 14,99 zł
    350 – 499,99 zł 19,99 zł 4,99 zł
    >500 zł 19,99 zł 0,00 zł
  • Darmowa dostawa – kiedy mogę z niej skorzystać?

    Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniu za min. 500 zł dostarczonym dnia następnego.

  • Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym Biedronki?

    Obecnie nie ma takiej możliwości.

  • W jakich dniach dostarczane są produkty?

    Od poniedziałku do soboty w godzinach 8-22 oraz w niedziele w godzinach 10-20.


Obszar dostawy

  • Jaki jest obszar dostawy?

    Obecnie realizujemy zamówienia na terenie Warszawy, ale wkrótce planujemy rozszerzyć dostępność naszej usługi.

    Delivery Map

Dostawa zamówienia

  • Jaki jest czas dostawy zamówienia?

    Czas dostawy zależy od dostępnych okienek dostaw. Klient decyduje, który przedział godzinowy dostawy zamówienia jest dla niego najbardziej dogodny. Np. dostawa między 11-12.

    Najkrótszy możliwy czas dostawy to 2 godziny od złożenia zamówienia. Najdłuższy możliwy czas dostawy to 5 dni wliczając dzień złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić status swojego zamówienia?

    Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto, w zakładce „Moje zamówienia”. Za każdym razem, gdy status Twojego zamówienia ulegnie zmianie, dostaniesz też informację drogą mailową.

  • Czy mogę zmienić wskazany wcześniej adres dostawy?

    Niestety nie ma takiej możliwości.

  • Czy Shopper zadzwoni do mnie przed próbą doręczenia zamówienia?

    Nie, ale otrzymasz maila z informacją, że Twoje zamówienie jest w drodze.

    Shopper skontaktuje się z Tobą telefonicznie, tylko jeśli napotka problem z doręczeniem zamówienia.

  • Ile prób doręczenia podejmuje Shopper?

    Shopper podejmuje jedną próbę doręczenia w wybranym przedziale godzinowym. Jeśli nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, skontaktuje się z Tobą telefonicznie aby ustalić możliwość dostawy.


Problemy techniczne

  • Status zamówienia zmienił się na „dostarczone”, ale zamówienie nie zostało dostarczone. Co zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.

    W sytuacji, w której zostały spełnione warunki darmowej wysyłki, a doliczają się koszty dostawy prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.


100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PayU

Szybka dostawa w wybranym terminie

Szybka dostawa

w wybranym terminie

Ceny i promocje

Atrakcyjne promocje

znane z Biedronki

Gwarancja jakości i świeżości

Gwarancja

jakości i świeżości

Moja biedronka skorzystaj z promocji

Moja Biedronka

skorzystaj z promocji