Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Twój koszyk (0)
Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Jeżeli zakupiony produkt posiada wady/jest niezgodny z umową, prosimy o złożenie reklamacji.
Reklamację możesz złożyć:
Możesz skorzystać z formularza zgłoszenia reklamacji, który znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod adresem Zwroty i Reklamacje lub sporządzić własne oświadczenie.
Masz prawo złożyć reklamację na kupione produkty w Sklepie Internetowym Biedronka z tytułu:
Przy składaniu reklamacji powinieneś wskazać: podstawę reklamacji (brak zgodności towaru z umową/ rękojmia/gwarancja), imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę zakupu, cenę zakupu, nazwę produktu, opis wady, datę/czas ujawnienia wady, swoje żądanie
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
W celu ułatwienia i przyśpieszenia procesu rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu w szczególności faktury VAT, potwierdzenia płatności kartą lub ich kopii.
Masz prawo złożyć reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową jeżeli brak zgodności produktu z umową istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Reklamacje na podstawie gwarancji możesz składać bezpośrednio u gwaranta lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Biedronka lub w Sklepie Internetowym Biedronka, w terminie i na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.
W przypadku reklamowania towaru wadliwego na podstawie gwarancji to gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czas na ustosunkowanie się do reklamacji to 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia reklamacji przez Klienta.
Jeżeli zauważysz, że dostarczone przez Shoppera produkty w zamówieniu są uszkodzone, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zgłoszenia reklamacji.