FAQ Pytania i odpowiedzi

Reklamacje

Reklamacje

  • Jak i w jakim terminie mogę złożyć reklamację na zakupiony produkt?

    Jeżeli zakupiony produkt posiada wady/jest niezgodny z umową, prosimy o złożenie reklamacji.

    Reklamację możesz złożyć:

    • osobiście poprzez zgłoszenie się do dowolnego sklepu stacjonarnego Biedronki,
    • pisemnie na adres:
      Sklep Internetowy Biedronka
      Zwrot eCommerce / Food
      ul. Dolna 3
      00-773 Warszawa
    • w formie elektronicznej na adres e-mail: zakupy@biedronka.pl
    • telefonicznie pod nr telefonu: (22) 205 34 55 (opłata za połączenie według taryf operatorów), infolinia czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 8-22, niedziela 10-20.

    Możesz skorzystać z formularza zgłoszenia reklamacji, który znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod adresem Zwroty i Reklamacje lub sporządzić własne oświadczenie.

    Masz prawo złożyć reklamację na kupione produkty w Sklepie Internetowym Biedronka z tytułu:

    • braku zgodności towaru z umową,
    • rękojmi (dotyczy Klientów nie będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na prawach konsumenta),
    • gwarancji (gdy na zakupiony produkt została udzielona gwarancja) - niezależnie od daty zawarcia umowy.

    Przy składaniu reklamacji powinieneś wskazać: podstawę reklamacji (brak zgodności towaru z umową/ rękojmia/gwarancja), imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę zakupu, cenę zakupu, nazwę produktu, opis wady, datę/czas ujawnienia wady, swoje żądanie

    Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    W celu ułatwienia i przyśpieszenia procesu rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu w szczególności faktury VAT, potwierdzenia płatności kartą lub ich kopii.

    Masz prawo złożyć reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową jeżeli brak zgodności produktu z umową istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

    Reklamacje na podstawie gwarancji możesz składać bezpośrednio u gwaranta lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Biedronka lub w Sklepie Internetowym Biedronka, w terminie i na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.

    W przypadku reklamowania towaru wadliwego na podstawie gwarancji to gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

  • Moje zamówienie zostało błędnie skompletowane / produkty w zamówieniu są uszkodzone.

    Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

  • Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

    Czas na ustosunkowanie się do reklamacji to 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia reklamacji przez Klienta.

  • Co zrobić jeżeli produkty w zamówieniu dostarczonym przez Shoppera są uszkodzone?

    Jeżeli zauważysz, że dostarczone przez Shoppera produkty w zamówieniu są uszkodzone, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zgłoszenia reklamacji.


100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PayU

Szybka dostawa w wybranym terminie

Szybka dostawa

w wybranym terminie

Ceny i promocje

Atrakcyjne promocje

znane z Biedronki

Gwarancja jakości i świeżości

Gwarancja

jakości i świeżości

Moja biedronka skorzystaj z promocji

Moja Biedronka

skorzystaj z promocji