FAQ Pytania i odpowiedzi

Moje Konto

Rejestracja

  • Czy muszę mieć założone konto na zakupy.biedronka.pl, aby dokonać zakupów?

    Możesz korzystać ze Sklepu Internetowego Biedronka i złożyć zamówienie również bez posiadania konta.

    Należy podać:

    • Imię i nazwisko

    • Adres dostawy i sposób dostawy

    • Adres e-mail

    • Numer telefonu komórkowego

  • Jakie dane są potrzebne do założenia konta na zakupy.biedronka.pl?

    Przy rejestracji należy podać:

    • Imię i nazwisko

    • Adres e-mail

    • Numer telefonu komórkowego

    Trzeba też ustawić hasło oraz zapoznać się i zaakceptować regulamin Sklepu Internetowego Biedronka oraz przystąpić do Programu Lojalnościowego Moja Biedronka na zasadach określonych w Regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” dostępnym na stronie https://moja.biedronka.pl/regulamin/.

  • Jakie są korzyści z założenia konta?

    • Wirtualna karta lojalnościowa Moja Biedronka – będąca elektroniczną wersją karty lojalnościowej Moja Biedronka

    • Atrakcyjne oferty i specjalne rabaty z kartą lojalnościową Moja Biedronka

    • Łatwy dostęp do historii zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka

    • Oszczędność czasu przy składaniu zamówienia

  • Nie mogę się zarejestrować

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Karta Moja Biedronka

  • Jak powiązać kartę Moja Biedronka z kontem w Sklepie Internetowym Biedronka?

    Żeby powiązać swoją kartę lojalnościową Moja Biedronka z kontem w Sklepie Internetowym Biedronka wystarczy się zalogować w Sklepie Internetowym Biedronka. .

  • Jak mogę znaleźć swój numer karty Moja Biedronka na stronie?

    Numer karty jest widoczny w zakładce "Twoje Dane".

  • Czy rejestracja w Sklepie Internetowym Biedronka jest jednoznaczna z założeniem karty Moja Biedronka?

    Tak, w celu rejestracji w Sklepie Internetowym Biedronka i założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka konieczne jest przystąpienie do Programu Lojalnościowego Moja Biedronka, co wiąże się z założeniem (wygenerowaniem) wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka, będącej elektroniczną wersją karty lojalnościowej Moja Biedronka.


Program lojalnościowy

  • Co to jest Moja Biedronka?

    Moja Biedronka to program lojalnościowy, nagradzający stałych klientów Biedronki. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” dostępnym na stronie https://moja.biedronka.pl/regulamin/ .

  • W jaki sposób mogę dołączyć do programu lojalnościowego Moja Biedronka?

    Warunkiem korzystania z karty lojalnościowej Moja Biedronka lub wygenerowania (założenia) wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka jest jej uprzednia aktywacja Online, telefoniczna lub w aplikacji mobilnej „Biedronka”.

    • Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na stronie internetowej Moja Biedronka lub podczas założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home lub w Sklepie Internetowym Biedronka.

    • Aktywacja Telefoniczna plastikowej karty Moja Biedronka odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 205 34 00. Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej Moja Biedronka, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.

    • Aktywacja w aplikacji mobilnej „Biedronka” odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w aplikacji.

    Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” na stronie https:// www.moja.biedronka.pl/regulamin/.

  • Jak dezaktywować kartę Moja Biedronka?

    Dezaktywacja karty lojalnościowej Moja Biedronka to konsekwencja rezygnacji z udziału w Programie Moja Biedronka. Rezygnacji można dokonać po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej Moja Biedronka, w aplikacji mobilnej Biedronka w sekcji Profil, zakładka „Zarządzaj kontem” opcja „Rezygnacja z udziału w programie „Moja Biedronka” lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Gdzie znajduje się regulamin korzystania z karty Moja Biedronka?

    Regulamin Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” znajduje się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/regulamin/, w aplikacji mobilnej „Biedronka”, w Sklepie Internetowym Biedronka w zakładce Regulamin sklepu oraz w Sklepie Internetowym Biedronka Home w zakładce Regulaminy

  • Co zrobić, gdy zgubiłem plastikową kartę Moja Biedronka?

    W przypadku zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka nie jest wymagana plastikowa karta lojalnościowa Moja Biedronka. Wystarczy, że zalogujesz się podając numer telefonu lub e-mail przypisany do plastikowej karty lojalnościowej Moja Biedronka. Pamiętaj też, że do każdej plastikowej karty lojalnościowej Moja Biedronka przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać w sklepach stacjonarnych.

    W przypadku braku karty lojalnościowej Moja Biedronka podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online, Aktywacji w Aplikacji lub Aktywacji Telefonicznej.

  • Co zrobić, gdy znalazłem kartę Moja Biedronka?

    Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.

  • Jak zmienić dane przypisane do karty MB?

    Dane przypisane do karty lojalnościowej Moja Biedronka można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej Moja Biedronka, poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, w aplikacji mobilnej „Biedronka” lub w profilu użytkownika w zakładce „Twoje dane” na stronie  https://zakupy.biedronka.pl.


Problemy techniczne

  • Mam już konto w Sklepie Internetowym Biedronka, ale nie mogę się zalogować.

    Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login: adres e-mail lub numer telefonu lub numer karty lojalnościowej Moja Biedronka lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Nie mogę się zarejestrować.

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Co zrobić, jeśli nie pamiętam loginu do mojego konta?

    Loginem jest adres e-mail lub numer telefonu lub numer karty lojalnościowej Moja Biedronka, który został podany podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Biedronka lub podczas aktywacji karty lojalnościowej Moja Biedronka i nie ma możliwości jego przypomnienia.

  • Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do mojego konta?

    Żeby przypomnieć hasło, należy kliknąć przycisk „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową z linkiem do utworzenia nowego hasła.

  • Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło.

    W mailu z resetem hasła należy włączyć możliwość wyświetlania "zawartości html wiadomości" w opcjach swojej skrzynki pocztowej - wtedy pełna wiadomość powinna się pojawić - i/lub ponowić reset hasła na stronie. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.


100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PayU

Szybka dostawa w wybranym terminie

Szybka dostawa

w wybranym terminie

Ceny i promocje

Atrakcyjne promocje

znane z Biedronki

Gwarancja jakości i świeżości

Gwarancja

jakości i świeżości

Moja biedronka skorzystaj z promocji

Moja Biedronka

skorzystaj z promocji