Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Twój koszyk (0)
Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Możesz korzystać ze Sklepu Internetowego Biedronka i złożyć zamówienie również bez posiadania konta.
Należy podać:
Imię i nazwisko
Adres dostawy i sposób dostawy
Adres e-mail
Numer telefonu komórkowego
Przy rejestracji należy podać:
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu komórkowego
Trzeba też ustawić hasło oraz zapoznać się i zaakceptować regulamin Sklepu Internetowego Biedronka oraz przystąpić do Programu Lojalnościowego Moja Biedronka na zasadach określonych w Regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” dostępnym na stronie https://moja.biedronka.pl/regulamin/.
Wirtualna karta lojalnościowa Moja Biedronka – będąca elektroniczną wersją karty lojalnościowej Moja Biedronka
Atrakcyjne oferty i specjalne rabaty z kartą lojalnościową Moja Biedronka
Łatwy dostęp do historii zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka
Oszczędność czasu przy składaniu zamówienia
Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Żeby powiązać swoją kartę lojalnościową Moja Biedronka z kontem w Sklepie Internetowym Biedronka wystarczy się zalogować w Sklepie Internetowym Biedronka. .
Numer karty jest widoczny w zakładce "Twoje Dane".
Tak, w celu rejestracji w Sklepie Internetowym Biedronka i założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka konieczne jest przystąpienie do Programu Lojalnościowego Moja Biedronka, co wiąże się z założeniem (wygenerowaniem) wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka, będącej elektroniczną wersją karty lojalnościowej Moja Biedronka.
Moja Biedronka to program lojalnościowy, nagradzający stałych klientów Biedronki. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” dostępnym na stronie https://moja.biedronka.pl/regulamin/ .
Warunkiem korzystania z karty lojalnościowej Moja Biedronka lub wygenerowania (założenia) wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka jest jej uprzednia aktywacja Online, telefoniczna lub w aplikacji mobilnej „Biedronka”.
Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na stronie internetowej Moja Biedronka lub podczas założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home lub w Sklepie Internetowym Biedronka.
Aktywacja Telefoniczna plastikowej karty Moja Biedronka odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 205 34 00. Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej Moja Biedronka, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.
Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” na stronie https:// www.moja.biedronka.pl/regulamin/.
Dezaktywacja karty lojalnościowej Moja Biedronka to konsekwencja rezygnacji z udziału w Programie Moja Biedronka. Rezygnacji można dokonać po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej Moja Biedronka, w aplikacji mobilnej Biedronka w sekcji Profil, zakładka „Zarządzaj kontem” opcja „Rezygnacja z udziału w programie „Moja Biedronka” lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Regulamin Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” znajduje się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/regulamin/, w aplikacji mobilnej „Biedronka”, w Sklepie Internetowym Biedronka w zakładce Regulamin sklepu oraz w Sklepie Internetowym Biedronka Home w zakładce Regulaminy
W przypadku zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka nie jest wymagana plastikowa karta lojalnościowa Moja Biedronka. Wystarczy, że zalogujesz się podając numer telefonu lub e-mail przypisany do plastikowej karty lojalnościowej Moja Biedronka. Pamiętaj też, że do każdej plastikowej karty lojalnościowej Moja Biedronka przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać w sklepach stacjonarnych.
W przypadku braku karty lojalnościowej Moja Biedronka podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online, Aktywacji w Aplikacji lub Aktywacji Telefonicznej.
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.
Dane przypisane do karty lojalnościowej Moja Biedronka można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej Moja Biedronka, poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, w aplikacji mobilnej „Biedronka” lub w profilu użytkownika w zakładce „Twoje dane” na stronie https://zakupy.biedronka.pl.
Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login: adres e-mail lub numer telefonu lub numer karty lojalnościowej Moja Biedronka lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Loginem jest adres e-mail lub numer telefonu lub numer karty lojalnościowej Moja Biedronka, który został podany podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Biedronka lub podczas aktywacji karty lojalnościowej Moja Biedronka i nie ma możliwości jego przypomnienia.
Żeby przypomnieć hasło, należy kliknąć przycisk „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową z linkiem do utworzenia nowego hasła.
W mailu z resetem hasła należy włączyć możliwość wyświetlania "zawartości html wiadomości" w opcjach swojej skrzynki pocztowej - wtedy pełna wiadomość powinna się pojawić - i/lub ponowić reset hasła na stronie. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.