Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Twój koszyk (0)
Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Dodaj produkt do koszyka. W prawym górnym rogu ekranu zobaczysz okno, które przeniesie Cię do koszyka, możesz również wybrać opcję kontynuowania zakupów. Następnie wprowadź dane odbiorcy zamówienia i adres dostawy. Następnie wybierz datę i godzinę dostawy oraz metodę płatności oraz zaakceptuj Regulamin Sklepu Internetowego Biedronka oraz Politykę Prywatności. Potwierdź zamówienie klikając przycisk „Zamawiam i płacę”.
Ceny produktów w Sklepie Internetowym Biedronka mogą różnić się od cen produktów w sklepach stacjonarnych Biedronki. Dokonując zakupów online obowiązują ceny produktów przedstawione w Sklepie Internetowym Biedronka. Ceny produktów w sklepie internetowym mogą różnić się też w zależności od tego, czy jesteś zalogowany do swojego konta.
Nie obowiązuje limit dobowy produktów. Jednak niektóre produkty mogą mieć ograniczenie ilościowe w ramach jednego zamówienia. Sklep Internetowy Biedronka nie prowadzi sprzedaży hurtowej.
Obecnie nie ma takiej możliwości.
Tak, dla zarejestrowanego Klienta koszyk z zakupami widoczny będzie na różnych urządzeniach (komputer, telefon, tablet). Dla Klienta niezarejestrowanego, dokonującego zakupy jako "gość", będzie on widoczny tylko na urządzeniu, za pomocą którego dodano produkty do koszyka.
Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto, w zakładce „Moje zamówienia”. Za każdym razem, gdy status Twojego zamówienia ulegnie zmianie, dostaniesz też informację drogą mailową.
Niezwłocznie po złożeniu zamówienia potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli mail nie dotarł i nie ma go w spamie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Nie ma możliwości dokonania zmian w złożonym zamówieniu. Możesz jednak anulować poprzednie zamówienie kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a następnie złożyć nowe.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego anulowania.