FAQ Pytania i odpowiedzi

Składanie zamówień

Składanie zamówień

  • W jaki sposób dokonać zamówienia Sklepie Internetowym Biedronka?

    Dodaj produkt do koszyka. W prawym górnym rogu ekranu zobaczysz okno, które przeniesie Cię do koszyka, możesz również wybrać opcję kontynuowania zakupów. Następnie wprowadź dane odbiorcy zamówienia i adres dostawy. Następnie wybierz datę i godzinę dostawy oraz metodę płatności oraz zaakceptuj Regulamin Sklepu Internetowego Biedronka oraz Politykę Prywatności. Potwierdź zamówienie klikając przycisk „Zamawiam i płacę”.

  • Czy ceny produktów w Sklepie Internetowym Biedronka są takie same jak w sklepach stacjonarnych Biedronki?

    Ceny produktów w Sklepie Internetowym Biedronka mogą różnić się od cen produktów w sklepach stacjonarnych Biedronki. Dokonując zakupów online obowiązują ceny produktów przedstawione w Sklepie Internetowym Biedronka. Ceny produktów w sklepie internetowym mogą różnić się też w zależności od tego, czy jesteś zalogowany do swojego konta.

  • Ile sztuk tego samego produktu mogę zamówić w ramach jednego zamówienia?

    Nie obowiązuje limit dobowy produktów. Jednak niektóre produkty mogą mieć ograniczenie ilościowe w ramach jednego zamówienia. Sklep Internetowy Biedronka nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

  • Czy mogę sprawdzić dostępność wybranych produktów w danym sklepie stacjonarnym Biedronka?

    Obecnie nie ma takiej możliwości.

  • Czy po przerwaniu połączenia internetowego, wybrane przeze mnie produkty będą dalej w koszyku?

    Tak, dla zarejestrowanego Klienta koszyk z zakupami widoczny będzie na różnych urządzeniach (komputer, telefon, tablet). Dla Klienta niezarejestrowanego, dokonującego zakupy jako "gość", będzie on widoczny tylko na urządzeniu, za pomocą którego dodano produkty do koszyka.


Status zamówienia

  • Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

    Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto, w zakładce „Moje zamówienia”. Za każdym razem, gdy status Twojego zamówienia ulegnie zmianie, dostaniesz też informację drogą mailową.

  • Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie droga mailową?

    Niezwłocznie po złożeniu zamówienia potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli mail nie dotarł i nie ma go w spamie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Zmiany w zamówieniu

  • Czy mogę dokonać zmiany w moim zamówieniu?

    Nie ma możliwości dokonania zmian w złożonym zamówieniu. Możesz jednak anulować poprzednie zamówienie kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a następnie złożyć nowe.

  • Chcę anulować zamówienie. Jak to zrobić?

    Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego anulowania.


100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PayU

Szybka dostawa w wybranym terminie

Szybka dostawa

w wybranym terminie

Ceny i promocje

Atrakcyjne promocje

znane z Biedronki

Gwarancja jakości i świeżości

Gwarancja

jakości i świeżości

Moja biedronka skorzystaj z promocji

Moja Biedronka

skorzystaj z promocji