Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Twój koszyk (0)
Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Po spełnieniu warunków promocje automatycznie są dodawane do koszyka. Za wyjątkiem kodów rabatowych.
Aby skorzystać z takich promocji, klient musi być uczestnikiem programu lojalnościowego Moja Biedronka oraz zalogować się na swoje konto w Sklepie Internetowym Biedronka.
Informacje o datach obowiązywania cen promocyjnych znajdują się na karcie produktu i kafelku produktowym.
Informacje o warunkach skorzystania z promocji znajdują się na karcie produktu i kafelku produktowym.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Klientowi przysługuje rekompensata za nieprawidłowo naliczone promocje. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Niektóre promocje są dostępne tylko dla uczestników programu lojalnościowego Moja Biedronka.
Informacja, które promocje są dostępne tylko dla uczestników programu lojalnościowego Moja Biedronka znajdują się na karcie produktu i kafelku produktowym. W przypadku wątpliwości co do naliczania promocji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Sytuacja może być spowodowana problemami technicznymi. Klient powinien otrzymać komunikat o problemie na stronie sklepu. Należy spróbować złożyć zamówienie później lub można złożyć zamówienie po cenach widocznych w koszyku. W takich sytuacjach klientowi może przysługiwać rekompensata za nieprawidłowo naliczone promocje. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Sytuacja może być spowodowana problemami technicznymi. Klient powinien otrzymać komunikat o problemie na stronie sklepu. Należy spróbować złożyć zamówienie później lub można złożyć zamówienie po cenach widocznych w koszyku. W takich sytuacjach klientowi może przysługiwać rekompensata za nieprawidłowo naliczone promocje. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.