FAQ Pytania i odpowiedzi

Promocje

Promocje

  • W jaki sposób mogę skorzystać z promocji?

    Po spełnieniu warunków promocje automatycznie są dodawane do koszyka. Za wyjątkiem kodów rabatowych.

  • W jaki sposób mogę skorzystać z promocji dla posiadaczy karty Moja Biedronka?

    Aby skorzystać z takich promocji, klient musi być uczestnikiem programu lojalnościowego Moja Biedronka oraz zalogować się na swoje konto w Sklepie Internetowym Biedronka.

  • Jak długo obowiązuje cena promocyjna?

    Informacje o datach obowiązywania cen promocyjnych znajdują się na karcie produktu i kafelku produktowym.

  • Gdzie mogę znaleźć warunki skorzystania z promocji?

    Informacje o warunkach skorzystania z promocji znajdują się na karcie produktu i kafelku produktowym.

  • Czy przysługuje mi rekompensata za nieprawidłowo naliczone promocje?

    Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Klientowi przysługuje rekompensata za nieprawidłowo naliczone promocje. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


Problemy Techniczne

  • Dlaczego nie naliczyła mi się promocja?

    Niektóre promocje są dostępne tylko dla uczestników programu lojalnościowego Moja Biedronka.
    Informacja, które promocje są dostępne tylko dla uczestników programu lojalnościowego Moja Biedronka znajdują się na karcie produktu i kafelku produktowym. W przypadku wątpliwości co do naliczania promocji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

  • Jestem zalogowany, a promocje nie naliczają mi się prawidłowo.

    Sytuacja może być spowodowana problemami technicznymi. Klient powinien otrzymać komunikat o problemie na stronie sklepu. Należy spróbować złożyć zamówienie później lub można złożyć zamówienie po cenach widocznych w koszyku. W takich sytuacjach klientowi może przysługiwać rekompensata za nieprawidłowo naliczone promocje. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

  • Promocje nie naliczają mi się prawidłowo.

    Sytuacja może być spowodowana problemami technicznymi. Klient powinien otrzymać komunikat o problemie na stronie sklepu. Należy spróbować złożyć zamówienie później lub można złożyć zamówienie po cenach widocznych w koszyku. W takich sytuacjach klientowi może przysługiwać rekompensata za nieprawidłowo naliczone promocje. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PayU

Szybka dostawa w wybranym terminie

Szybka dostawa

w wybranym terminie

Ceny i promocje

Atrakcyjne promocje

znane z Biedronki

Gwarancja jakości i świeżości

Gwarancja

jakości i świeżości

Moja biedronka skorzystaj z promocji

Moja Biedronka

skorzystaj z promocji