Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Twój koszyk (0)
Twój koszyk jest pusty
Dodaj produkty do koszyka i przekonaj się, jak łatwo zrobisz u nas zakupy.
Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login: adres e-mail lub numer telefonu lub numer karty lojalnościowej Moja Biedronka lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W mailu z resetem hasła należy włączyć możliwość wyświetlania "zawartości html wiadomości" w opcjach swojej skrzynki pocztowej - wtedy pełna wiadomość powinna się pojawić - i/lub ponowić reset hasła na stronie. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W sytuacji, w której zostały spełnione warunki darmowej wysyłki, a doliczają się koszty dostawy prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciągu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Link do płatności powinien zostać przesłany e-mailem od operatora płatności i jest on ważny przez około 10 minut od rozpoczęcia transakcji, po tym czasie przestanie być ważny i dokończenie płatności nie będzie możliwe.