FAQ Pytania i odpowiedzi

Problemy techniczne

Problemy techniczne

  • Mam już konto w Sklepie Internetowym Biedronka, ale nie mogę się zalogować.

    Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login: adres e-mail lub numer telefonu lub numer karty lojalnościowej Moja Biedronka lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Nie mogę się zarejestrować.

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło.

    W mailu z resetem hasła należy włączyć możliwość wyświetlania "zawartości html wiadomości" w opcjach swojej skrzynki pocztowej - wtedy pełna wiadomość powinna się pojawić - i/lub ponowić reset hasła na stronie. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Status zamówienia zmienił się na „dostarczone”, ale zamówienie nie zostało dostarczone. Co zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.

    W sytuacji, w której zostały spełnione warunki darmowej wysyłki, a doliczają się koszty dostawy prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Mam problemy z płatnością za zamówienie.

    Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciągu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia.

    Link do płatności powinien zostać przesłany e-mailem od operatora płatności i jest on ważny przez około 10 minut od rozpoczęcia transakcji, po tym czasie przestanie być ważny i dokończenie płatności nie będzie możliwe.


100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PayU

Szybka dostawa w wybranym terminie

Szybka dostawa

w wybranym terminie

Ceny i promocje

Atrakcyjne promocje

znane z Biedronki

Gwarancja jakości i świeżości

Gwarancja

jakości i świeżości

Moja biedronka skorzystaj z promocji

Moja Biedronka

skorzystaj z promocji